Wednesday, 30 May 2012

tak sabar

assalamu'alaikum......hello..


 korang sihat???farah sihat je....hmmmm......x sabar nk tunggu hari khamis ni.....klas tmbahan sklah farah habis hari khamis...boleh la farah ''berpesta'' hari khamis nanti.....x sabarnye....farah jeles tngok adik dan kakak farah duduk rumah,tngok tv,makan,minum mse cuti sklah ni......tapi farah kene prgi sklah.....tak pe la.....nanti yg berjaya farah....hmmmm.....

lagi ape ye???oh ye.....arah nk bgtahu yg kwan farah,Nisha dah pindah da.....x best la....nk nangis rsenye....farah hnye bleh ckap ngan die kat fb je....tapi x pe...nanti mse nk ambil result UPSR nisha kene ambil result kat sklah farah.....boleh la farah jumpa nisha lagi........nak raikan kejayaan bersama-sama...

huhh.....meremang bulu roma bila ckap ''raikan kejayaan bersama-sama''....farah boleh dapat ke tak 5A eh???tapi farah yakin x mustahil sume tu......klau farah berusaha,dapat lah...hehe.....



ok la...

BYE!!

Tuesday, 22 May 2012

sedih :'(



assalamu'alaikum.....hello

korang sihat??farah sihat je.....sklah ok???farah x brape nk ok sbab minggu ni mrupakan minggu trakhir kawan baik farah, Nisha kat shah alam.....die dah nak pindah hari ahad ni.....msti boring hidup farah tanpa die......tak nak khilangan Nisha!!!.......


x pe la....lagi pun farah harap farah dapat jumpa lagi Nisha di masa akan datang.....





Nisha...aku akan sentiasa ingat kau...
Semoga kau sentiasa bahagia...
Kaulah yang selalu menjadi sahabatku.....

*be happy 


ok la...

BYE!!

Friday, 18 May 2012

...i'm aloner and happy with my family...



assalamu'alaikum....hello

korang sihat??farah x brape nk sihat....hhmmm..smalam mse kat sklah farah boring sngat2..wlaupun ade orng tapi farah rase mcam farah sorng2 je...knape???hhmm...biar la farah sorng2 je kn??x de sape kisah pon..


 tapi,hari ni farah rase seronok..sbab ade kat rumah ngan kluarga farah..dngan kluarga mmng sronok kn???hhmm..rase mcam mlas nk prgi sklah...x best..tapi tak pe...kbanyakkan orng brjaya bkan sbab kwan...tapi farah tetap kenang jasa kwan2 farah...hidup sepi tanpa kwan dan kluarga...

oh ye...kwan farah tu msih lain dripda yg lain lagi..die msih baik..tapi dh kurang skit..smalam ade la jugak die mcam nk mrah kat farah..tapi x pe...manusia kn..mmng x bleh lari dripada prasaan mrah..ok la..tu je untuk kali ni...

BYE!!

Thursday, 17 May 2012

pelik O_o

assalamu'alaikum....hello....

korang sihat??farah dah smakin sihat...sklah korang ok??farah x brape ok...sebaaabbb...kwan farah ni pelik la hari ni...lain dripda yg lain...die mcam baik pulak hari ni...slalunya die x mcam tu...die msti ade rse nk marah klau farah usik die..hari ni x pulak...pelik la...boleh tolong siasatkn??


hahahahahahhahah..ape yg klakar??farah nk tngk esok kwan farah tu baik lagii ke tak??harap2 die x brubah..aman dunia....*ambil ksempatan pulak.....ok la..tu je..sebelum tu...




wang tunai RM 10,000 kepada sesiapa yg berjaya menyiasat perkara ini


*cakap je pandai..

BYE!!

Wednesday, 16 May 2012

Keputusannya..

Assalamu'alaikum....hello

korang sihat??farah x brape nk sihat...tapi farah gembira!!sbab mse kat sklah tdi,ckgu sains farah bgtahu mrkah ujian untuk krts sains..farah dapat A!!tapi...80% je..klau boleh,farah nak 90% ke atas...tak pe la..sekurang-kurangnya dpat A..

huhh...tadi ade ujian lisan B.Arab..farah rase msti bnyak slah...farah baru 2 kali dapat A dlam BA..yg lain smuanya C..nk dpat A lagi..klau dpat B untuk ujian kali ni pon x pe..asalkn jngan dpat C lagi...farah masih nk mncari A lagi untuk priksa kali ni..klau tak,msti turun klas..sbab klas B ade yg lebih hebat dripada murid klas A..(*walaupun itu mmng kenyataan)..dan ade ura2..yg mngatakn farah dpat 80% jugak dlam BM - Pemahaman..x best la..nak 90% ke atas = ="..

ok la..tu je...





Terima kasih daun keladi..
Ada masa saya post lagi
*betul ke tak ayat ni??


BYE!!

Thursday, 10 May 2012

No title again..

Assalamu'alaikum....hello

korang sihat??farah x brape nk sihat...tapi farah gembira!!sbab mse kat sklah tdi,ckgu sains farah bgtahu mrkah ujian untuk krts sains..farah dapat A!!tapi...80% je..klau boleh,farah nak 90% ke atas...tak pe la..sekurang-kurangnya dpat A..

huhh...tadi ade ujian lisan B.Arab..farah rase msti bnyak slah...farah baru 2 kali dapat A dlam BA..yg lain smuanya C..nk dpat A lagi..klau dpat B untuk ujian kali ni pon x pe..asalkn jngan dpat C lagi...farah masih nk mncari A lagi untuk priksa kali ni..klau tak,msti turun klas..sbab klas B ade yg lebih hebat dripada murid klas A..(*walaupun itu mmng kenyataan)..dan ade ura2..yg mngatakn farah dpat 80% jugak dlam BM - Pemahaman..x best la..nak 90% ke atas = ="..

ok la..tu je...




Terima kasih daun keladi..
Ada masa saya post lagi
*betul ke tak ayat ni??

BYE!!

Wednesday, 2 May 2012

title???

assalamu'alaikum......hello

semua sihat??farah x brape nk sihat..mmm..hari ni farah baru balik dari sklah...x best sngat sklah hari ni....ade sesuatu yg x dapat nk dcritakan..oh ye!!minggu depan farah periksa..hrap2 la dpat kputusn yg lbh cemerlang daripd yg hari tu...tapi x sngka cpat sngat priksa...rsenye bru je priksa....
eemm...knape kwan2 farah smuanya dh brubah..mmng la mnusia mmng akn brubah...tapi kwan2 farah cepat sngat brubah...dlam mse seminit pon diorang bleh brubah...klau brubah psal nk jadi smakin baik tu x pe la...tapi 1/4 daripda diorang je yg brubah semakin baik...ape sbnarnya yg mnggangu diorang untuk berubah kpada bnda2 smua ni??farah nk sngat bgtahu ape sbnarnya perubhan diorang...tapi sbagai kwan x patutla nk bgtahu smua psal diorang...
stakat ni farah cerita ape2 bnda yg x kena psal farah kat Nisha Nabila je...sbab die je yg sntiasa sama pndapat ngan farah...farah pon ade crite jugak kat Hidayah diorang je yg fahami farah...tapi,nisha dah nk pindah...msti x seronok...dia la kwan baik farah selain daripada hidayah..tinggal sorang je kwan baik farah...diorang je yg slalu sokong farah...kwan2 lain smuanya o_O tak tahu la mcam mana nak ckap...tu je la buat kali ni..

BYE