Wednesday, 2 May 2012

title???

assalamu'alaikum......hello

semua sihat??farah x brape nk sihat..mmm..hari ni farah baru balik dari sklah...x best sngat sklah hari ni....ade sesuatu yg x dapat nk dcritakan..oh ye!!minggu depan farah periksa..hrap2 la dpat kputusn yg lbh cemerlang daripd yg hari tu...tapi x sngka cpat sngat priksa...rsenye bru je priksa....
eemm...knape kwan2 farah smuanya dh brubah..mmng la mnusia mmng akn brubah...tapi kwan2 farah cepat sngat brubah...dlam mse seminit pon diorang bleh brubah...klau brubah psal nk jadi smakin baik tu x pe la...tapi 1/4 daripda diorang je yg brubah semakin baik...ape sbnarnya yg mnggangu diorang untuk berubah kpada bnda2 smua ni??farah nk sngat bgtahu ape sbnarnya perubhan diorang...tapi sbagai kwan x patutla nk bgtahu smua psal diorang...
stakat ni farah cerita ape2 bnda yg x kena psal farah kat Nisha Nabila je...sbab die je yg sntiasa sama pndapat ngan farah...farah pon ade crite jugak kat Hidayah diorang je yg fahami farah...tapi,nisha dah nk pindah...msti x seronok...dia la kwan baik farah selain daripada hidayah..tinggal sorang je kwan baik farah...diorang je yg slalu sokong farah...kwan2 lain smuanya o_O tak tahu la mcam mana nak ckap...tu je la buat kali ni..

BYE

No comments:

Post a Comment