Thursday, 19 July 2012

miss u blog!!! U_U

assalamu'alaikum...hello

i misssssss u blog!..huhh...nak dekat seminggu dah farah tak bukak blog...ntah ape la dah jadi ngan blog farah...farah ni memang hantu blog...jadi...kalau tak de blog, tak sah hidup farah...

ok...lupa nak tanya korang......korang sihat? :)...farah cun saja...farah ade sikit cerita tau...kalau nak baca, baca la walaupun hanya dalam masa sesaat kau datang.....macam ni...cerita ni dah berlaku lama dah....ia berlaku dekat Jakel seksyen7...malkum la...dah nak raye, *puasa pon belum...farah dan keluarga pergi la beli kain sikit...nak buat baju raya....

dalam kitorang asyik memilih kain, tibe-tiba.....jeng jeng jeng.....lampu terpadam....sekali ngan elektrik la terpadam...ye ke?...entah la..tak pasti, tapi memang lampu terpadam....lepas tu ade orang tersekat kat dalam lif....pastu ade la...orang datang bukak lif tu....akhirnya lif tu pon terbuka....

tapi, ade masalah lagi....lampu masih tak nyala...jadi, kitorang kena pilih kain dalam gelap la...tapi orang perempuan kan, mane boleh pilih cincai je...kena pilih yang terbaik....kitorang pon keluar...pergi pilih kain kat Gulatis pulak...alhamdulillah....lampu diorang nyala....jadi, raya sakan la farah sekeluarga....farah pon start pilih kain....dan ade yg berkenan....pastu kitorang terus balik...

yg peliknya...mak farah dan farah sendiri nak jahit baju malam tu jugak...jadi pergi lah pulak kat rumah kawan mak farah yg pandai jahit baju....dah ukur-ukur tu, kitorang pon balik....huhh... penat betul hari tu...tapi tak pe la...farah dah ade baju..kau ade?? tak de kan...so, jangan jeles...*menggedik pulak...

ok la...tu je..bye

No comments:

Post a Comment