Friday, 27 July 2012

x_x mati x_x



assalamu'alaikum....hello

korang sihat?? farah x brape sihat...nak tahu knape??...farah x sihat sebab farah x dapat 1 pon lagi kertas periksa percubaan UPSR....farah takut tak dapat 4A 1B je....pelik kan?? orang lain nak 5A, farah nak 4A 1B....ye la..farah bukannya pandai sngt dalam BI...macam x de harapan je....

bercakap tentang BI, farah memang gelisah je....sebab teacher BI farah suruh list 200 uncountable dan countable...ni sebab kelas farah ramai yg teruk BI...benda tu pon x tahu lagi...#_*.....tapi farah x buat 1 pon lagi....matila aq.....tapi x pe, farah yakin kwan2 farah yg lain pon x kan siap....Gile ke nak buat 400...lagi pon kelas farah ni sumenye pemalas....

okla....malas nk cite pasal benda tu...tapi, pastikan korang doakan farah supaya dapat 4A 1B dalam percubaan UPSR dan 5A dalam UPSR sebenar tau....nanti farah akan doakan korang pulak..;p....okla...tu je...farah dan famili nk gi jalan2....*BI x siap lagi, nak gi jalan2...

BYE ! SayAng KoRanG

No comments:

Post a Comment