Sunday, 12 August 2012

ujian??

assalamu'alaikum...hello

korang sihat? farah sihat je.....nak tahu tak, tadi kat sklah memang hari yg mendebarkan...sebab hari ni tahun 6 PERIKSA....ape yg berdebarnye??? macam ni, 

minggu lepas, cikgu farah cakap hari selasa periksa, tapi diawalkan hari ni...jadi, tak smpat la nak ulang kaji...farah pon tak brape nk sedia lagi...mesti korang tahu kan knape diawalkan kan? sebab hari khamis cuti....kalau periksa hari selasa, mane sempat nk habiskan semua kertas...jadi kena awalkan la...

cakap tentang cuti pulak, farah memang tak sabar nk tunggu hari khamis ni....


nak cuti dan balik kampung....tak sabar rasenye nak balik kampung....farah tak suka sangat balik kampung....tapi farah suka dalam perjalanan balik kampung...sebab kampung farah kat Kelantan...jauh kan? jadi boleh la farah buat macam2 kat dalam kereta.....tapi, farah dan famili nak balik pagi....ade masalah tau kalau balik pagi...

masalahnye....farah akan berbuka....ye la, jalan nak balik kelantan kan berpusing-pusing, naik bukit, turun bukit...macam2 lagi la...jadi farah akan rase pening dan berbuka...korang nak tahu? rasa sebelum ni pon farah berbuka...ntah bila la nak puasa penuh....

baju raya korang macam mane? dah beli? cantik? kosong? bercorak?ade labuci dan manik? farah dah beli lama, tapi tngh tunggu siap djahit...farah punye tak la cantik...polka je :p...korang mesti cantik kan?? mmmm...farah nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin....farah saje wish awal2 sebab farah akan sibuk bermula esok..jadi, tak de mase nak post ape2...farah doakan perjalanan korang balik ke kampung sentiasa selamat...doakan farah jugak tau...

BYE!! *jumpa lagi lepas raya!! :p ..... :)

No comments:

Post a Comment