Monday, 19 November 2012

Aku dapat 5A??

hello
korang sihat? farah sihat sangat2 *lain macam bunyi tuh?..farah gembira sangat hari ni. Sebab,farah dapat 5A dalam UPSR!!
Itulah benda yang sangat tidak dijangka akan berlaku hari ni....mmm, akhirnya selepas berhempas pulas farah berjaya jugak dapat 5A....
korang nak tahu tak? tadi, masa farah naik kereta, farah rasa berdebar sangat2...terkumat-kamit mulut farah baca ayat-ayat suci.Pastu, bila sampai kat sekolah,tangan farah mula rasa sejuk sangat2.Macam nak mati pon ada. Farah duduk je lah atas kerusi sambil berdoa....
Lepas dah panjang lebar cikgu bercakap,cikgu farah pon umumkan nama murid2 yang dapat 5A dalam UPSR.Yang amat tak disangka-sangkakan, nama farah telah tertulis sebagai calon yg mendapat 5A dalam UPSR.
Bila nama farah disebut, farah terus bangun dan mengambil keputusan UPSR.Korang tahu tak? masa farah tengah jalan nak pegi kat depan kan, farah seolah-olah sedang terbang...*mesti tak faham kan?..ni slip keputusan farah :

*nak menunjuk-nunjuk pulak aq


ni lah muka2 yg dapat 5A :

5A UPSR!!!
ni pulak gambar farah masa tengah menggedik ngan slip keputusan

*tudung sekolah + baju biasa
tapi, korang nak tahu tak? farah masih tak tahu benda ni betul ke tak....farah masih tengah terkejut. Bila farah tengok keputusan UPSR kan, farah macam nak pengsan je....

Sebab,ujian2 sebelum ni farah langsung tak pernah dapat 5A!!*UPSR je pon...bukan SPM

tu je untuk hari ni....sebelum mengundur diri,farah nak ucapkan terima kasih kepada keluarga,guru-guru,sedara-mara dan kawan-kawan...Sebab, farah rasa farah takkan boleh dapat keputusan ni tanpa diorang....*dah mula perasan ;p
BYE!

1 comment: