Friday, 7 December 2012

akhirnya kerierku di sekolah rendah...

assalamu'alaikum....hello

korang sihat? farah sihat2 je...macam mana cuti sekolah? best? setakat ni farah dan keluarga tak pergi mana2 lagi. Duduk rumah je....
farah boring sangat2. Sampai nak post pon tak de idea....baik pergi sekolah
hhmmm...bila farah terbayang balik detik2 sebelum melangkah keluar daripada SK Seksyen 24, rasa sedih pulak (mungkin). Cepat sangat masa berlalu. Daripada tadika

yang tak tahu apa2 ke sekolah rendah....

dan masa tu la farah pandai mengira,mengeja,membaca dan sebagainya....then, now nak pergi pulak sekolah menengah
so, masa sekolah menengah ni la farah kena belajar bersungguh-sungguh dan lepas tu, pergi universiti,bila dah tamat pengajian kat universiti,kerja,kahwin....kahwin? *jauh sangat fikir
jadi, berakhirlah kerier farah di sekolah rendah....tapi, persoalan yang bermain di fikiran farah sekarang ni, masa tahun 2013 farah kena belajar kat sekolah menengah biasa atau asrama atau mrsm??
sekarang ni farah dalam proses pendaftaran ke mrsm. Insya-allah kalau ada rezeki dapat kot mrsm.Kalau tak dapat, belajar kat sekolah menengah biasa pon farah tak kisah....
ok la...tu je untuk hari ini...
BYE!!!

No comments:

Post a Comment